O nás

OPTILUBE Services s.r.o. představuje společnost, jejímž hlavním předmětem činnosti je zajištění a zabezpečení kompletního servisu v oblasti mazání.

Tato činnost zahrnuje:

  • Prodej maziv
  • Servis olejů a maziv
    • Laboratorní analýzy olejů a maziv
    • Měření čistoty olejů čítačem částic
    • Filtrovaní olejů
    • Čištění emulzí
    • Čištění olejových, centrálních a emulzních nádrží
  • Technický servis v oblasti maziv
    • Mazací audity
    • Tvorba mazacích plánů
    • Poradenství v oblasti mazání a aplikací
  • Prodej nádrží a záchytných van na oleje, paliva, vodu a jiná média
  • Prodej servisní chemie

 

Servis olejů a maziv

Všichni pracovníci společnosti Optilube mají více než 10 leté zkušenosti v oblasti maziv a servisu olejů získané prací pro zastoupení výrobce ExxonMobil nebo servisních firmem.

V oblasti servisu mají pracovníci mnohaleté zkušenosti s údržbou a servisem strojů značek:

Arburg, Engel, Demag, Nestal Sandero, Haitian, AIDA a dalších

 

Prodej maziv a technický servis

Prodej maziv se díky dlouholeté práci jednotlivých zaměstanců přímo pro výrobce ExxonMobil zaměřuje především na produkty Mobil. Díky těmto zkušenostem a dlouholetým vztahům má přímé spojení na výrobce a jeho podpůrnou organizaci.

Společnost dále dodává i produkty jiných značek a to dle požadavků a potřeb zákazníka a to jak z pohledu technického, tak i finančního.

Nejdůležitějším hlediskem je konečná úspora zákazníka na jednotku produkce která je v konečném důsledku klíčovým ukazatelem produktivity.

  

Spolupráce s výrobcem maziv zahrnuje:

  • Komunikace s technickým oddělením výrobce při volbě maziv pro jednotlivé strojní aplikace
  • Přístup k databázi Equipment Builder s doporučením maziv od většiny světových průmyslových výrobců
  • Spolupráce s laboratoří ExxonMobil a technickým střediskem ETC Gravenchon při řešení technických aspektů volby a použití maziv
  • Získávání nejnovějších poznatků ohledně nových maziv značky Mobil
  • Veškeré případné problémy s mazivy jsou řešeny s výrobcem ExxonMobil

 

Koncept MPAC: Při dodávce maziv Mobil je proritou spokojenost zákazníka a činost dodavatele nekončí dodávkou maziv. Proto se maximálně snažíme aplikovat koncept výrobce MPAC:

 

M – Mapping zjištění reálné potřeby mazání u zákazníka

P – Planning volba vhodného maziva a mazacího plánu

A – Action sledování strojní aplikace a chování maziva, servis maziva

C – Control zpětná kontrola, vyhodnocení použití a přínosu pro zákazníka