O nás
OPTILUBE Services s.r.o. představuje společnost, jejímž hlavním předmětem činnosti je zajištění a zabezpečení kompletního servisu v oblasti mazání.
Tato činnost zahrnuje:
- Prodej maziv
- Servis olejů a maziv
- Laboratorní analýzy olejů a maziv
- Měření čistoty olejů čítačem částic
- Filtrovaní olejů
- Čištění emulzí
- Čištění olejových, centrálních a emulzních nádrží
- Technický servis v oblasti maziv
- Mazací audity
- Tvorba mazacích plánů
- Poradenství v oblasti mazání a aplikací
- Prodej nádrží a záchytných van na oleje, paliva, vodu a jiná média
- Prodej servisní chemie
Servis olejů a maziv
Všichni pracovníci společnosti Optilube mají více než 10 leté zkušenosti v oblasti maziv a servisu olejů získané prací pro zastoupení výrobce ExxonMobil nebo servisních firmem.
V oblasti servisu mají pracovníci mnohaleté zkušenosti s údržbou a servisem strojů značek:
Arburg, Engel, Demag, Nestal Sandero, Haitian, AIDA a dalších
Prodej maziv a technický servis
Prodej maziv se díky dlouholeté práci jednotlivých zaměstanců přímo pro výrobce ExxonMobil zaměřuje především na produkty Mobil. Díky těmto zkušenostem a dlouholetým vztahům má přímé spojení na výrobce a jeho podpůrnou organizaci.
Společnost dále dodává i produkty jiných značek a to dle požadavků a potřeb zákazníka a to jak z pohledu technického, tak i finančního.
Nejdůležitějším hlediskem je konečná úspora zákazníka na jednotku produkce která je v konečném důsledku klíčovým ukazatelem produktivity.
Spolupráce s výrobcem maziv zahrnuje:
- Komunikace s technickým oddělením výrobce při volbě maziv pro jednotlivé strojní aplikace
- Přístup k databázi Equipment Builder s doporučením maziv od většiny světových průmyslových výrobců
- Spolupráce s laboratoří ExxonMobil a technickým střediskem ETC Gravenchon při řešení technických aspektů volby a použití maziv
- Získávání nejnovějších poznatků ohledně nových maziv značky Mobil
- Veškeré případné problémy s mazivy jsou řešeny s výrobcem ExxonMobil
Koncept MPAC: Při dodávce maziv Mobil je proritou spokojenost zákazníka a činost dodavatele nekončí dodávkou maziv. Proto se maximálně snažíme aplikovat koncept výrobce MPAC:
M – Mapping zjištění reálné potřeby mazání u zákazníka
P – Planning volba vhodného maziva a mazacího plánu
A – Action sledování strojní aplikace a chování maziva, servis maziva
C – Control zpětná kontrola, vyhodnocení použití a přínosu pro zákazníka